ציסטות בכליה - אפשרויות טיפול
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום בן 43, בבדיקה MRI התגלה גוש פוליציסטי בגול 5 ס"מ במרכז הכלייה, נוזלי ללא האדרה וללא פריצת גבול, הספיק לגרום לאטרופיה של הקורטקס של הכליה. "נראה כציסטות פשוטות. פרא פלביות". אין קאליאקטזיס. ברצוני לשאול מהם דרכי הטיפול במקרה שכזה? האם מחויב טיפול פולשני (איזה?) תודה
לא צריך לעשות כלום הממצא יכול להישאר עד 120 ללא כל התערבות
בבדיקת סונר נמצאה ציסטה בכליה הימנית בגודל 10 ס"מ,הכליה תקינה בגודל ובצורה ללא עדות להידרונפרוזיס,הערמונית בגודל 4.2X3.3 ס"מ. האם גם בגודל כזה של ציסטה (שכרגע אין לי כל הפרעה ממנה) ניתן לחיות עד 120 ,ומה אם היא תמשיך לגדול? אני בן 56 האם גודל זה של הערמונית מחייב טיפול?