פרוסטטיטיס
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
דר שלום אני בן 62 סובל מפרוסטטיטיס כרוני שנים רבות אם רמיסיות ממושכות.לאחרונה לפני מס. חדשים חזרה הדלקת במלוא העוצמה . אני מקבל טיפול 2*5 מ"ג קסטרל ביום וכן טיפול אנטיביוטי .PSA =0.7 .בבדיקת שתן אחרונה (לפני הטיפול האנטיביוטי) נתגלה דם בשתן 150 RBC\MICR האם הדם בשתן הינו כתוצאה מהדלקת ? האם נדרשות בדיקות נוספות,וכמוכן האם ישנו טיפול נוסף לבעית הפרוסטטיטיס אודה על תשובתך בהקדם.
לגבי הפרוסטטיטיס - מאוד יכול להיות שאתה כבר לא צריך לקבל טיפולים ואם זה עדיין מציק - וישנה הגדלה של הערמונית בנוסף - הייתי ממליץ על טיפול בהיפרתרמיה - טיפול שבהחלט יכול לעזור לך למספר שנים טובות