כאבים בזמן זיקפה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. לפני 3 שבועות אובחנה אצלי זיבה. בהתחלה נתנו לי דוקסילין ואח"כ אופלודקס. לאחר ששתי האנטיביוטיקות האלה לא עזרו, קיבלתי זריקת רוצפין חד-פעמית. לאחר הזריקה הסימפטומים עברו (אין יותר הפרשה מוגלתית, אדמומיות בפתח הפין ושריפה במתן שתן), אך כאשר יש לי זיקפה, יש לי כאבים בפתח הפין. האם זו תופעה נורמלית? אם כן, תוך כמה זמן זה עובר ואיך זה ישפיע על התפקוד המיני (האם אני יכול להמשיך בתפקוד מיני רגיל)? תודה מראש
אני לא משוכנע שהייתי מפסיק עם הרוצפין אחרי פעם אחת - מעדיך לתת 3 ימים גם אחר כך יכולה להופיע דלקת של השופכה שלא ממקור של החיידקים האלה אלא אחרים שבאים יחד איתם לכן נותנים מייד לאחר הרוצפין גם דוקסילין לשבועים בערך