הפרשות(המשך)
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי תודה רבה על תשובתך , ההודעה שלי שוקעת למטה אז אני אשאל את זה פה. האורולוג שנבדקתי אצלו אמר שהוא משוכנע שזה שום דבר חריג וזה רק תופעה של גיל ההתבגרות אך עדיין אני מרגיש שזה יותר מסתם תופעה , האם הוא צודק? אם לא קיימתי יחסי מין אז אין לי סיבה לדאוג? ובקשר לתשובך , אני עדיין לא הבנתי אם כדאי לי לעשות את הבדיקה שהאורולוג המליץ (הכנסת קטטר כדי לבדוק את מצב הכליות והשלפוחית , אני משוכנע ששם לא הבעיה) אני פשוט פוחד שהקטטר יעשה לי נזק לאיבר המין.. אשמח לקבל את עזרתך
לא הייתי מכניס בשלב זה קטטר ומבצע את הבדיקות האלה אצלך אבל כן הייתי חוזר על תרביות
שכחתי לציין שמידי פעם אני משתין והשתן יוצא לי מפוצל אני מניח שזה בגלל שההפרשות חוסמות את הדרך , האם יש לי סיבה לדאוג?
נכון וזה רק מראה שאתה בריא ביותר