בדיקת זרע
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
להלן תוצאות הבדיקה אודה לך על תשובתך ועל היעוץ מה לעשות לגבי תוצאות אלו, בתודה מראש אורן. Abstinece: 7 days Viscosity: normal volume:4.4 ml ph:8 count: 16 mil/ml tot. count: 70.4 million motility I : 55% grade: 2-3 Moderate Progressing motil II: / % Eosin: / % Morphology: / Normal: 0% Medium: 4-14, Severe:0-3 Borderline: 2% Amorphous: 50% pyriform: 30% round: / % Kink: 10% neck: 3% Others: dt1, dh1, c2 % Preir cell: + % W.B.C: / mill./ml Fructose: normal mg/ml
לא כזה גרוע. אפשר להסתדר גם עם זה אם כי זה מעט מתחת לקו התחתון הנורמלי יש עוד בדיקה?
תודה על התגובה המהירה והמעודדת. כן יש גם US אשכים: בשניהם - בגודל תקין, במרקם אחיד וללא נוזל יתר סביבו. ראש האפידידימיס בגודל תקין, הודגמה ציסטות זעירות. בדיקת דופלר אשכים: אובחנה זרימת דם עורקית תקינה בשני האשכים. הודגם וריקוצלה בינוני משמאל עם היפוך זרימה דם בזמן וולסלווה. בנוסף US בטן תקין ושוב תודה אורן