פוריות וריקוצלה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לצוות הרופאים שלום! בהמשך לפנייתי מיום 19/04/05 בנושא וריקוצלה אצל בעלי ברצוני להוסיף את נתוני בדיקת הזרע שביצע בתאריך 17/02/05. אשמח אם תוכלו לומר באיזו דרגה הוריקוצלה וכמו כן אם יש אפשרות אחרת מלבד ניתוח עם אחוזי הצלחה גבוהים יותר להריון טבעי. תוצאות הבדיקה: נפח: 1.2 PH: 8.1 ריכוז(מיליון/סמ"ק) 14 תאים בתנועה: פרוגרסיבית מהיר 2% " איטית 1% בתנועה לא פרוגרסיבית 6% בלי תנועה 91% מס' כולל של תאי זרע (מיליון) 16.8 סה"כ תאי זרע בתנועה (מיליון) 1.5 לאחר התנזלות: 9% תאים באגלוטינציה: 0 תאים מתים 10% תאים נורמלים: 0% צורת TAPERING: 2% פגמים אחרים בראש: 97% חוסר אקרוזום: 1%. בנוסף האורולוג ציין שאשך שמאל קטן מימין. אם זה אפשרי אבקש תשובה בדחיפות לפני שנתחיל בטיפול. תודה מראש שרית
אני חושב שבמצב הזה ניתוח וריקוצלה לפחות ב - 50% מהמקרים יכול לשפר ולעזור ולהכפיל ואפילו לשלש את הכמות
שרית אל תוותרי גם בעלי עבר ניתוח וארקוצילה לפני 6 חודשים וחל שיפור ניכר בבדיקת הזרע שלו, ולפני שבועיים גליתי שאני בהריון (באופן טבעי). זה עניין של זמן בהצלחה