Azoospermia
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום , בן זוגי עבר Biopsy אשכים ולא נמצאו אצלו כלל תאי זרע . 1) האם יש טיפול כלשהו היכול להביא ליצור זרע (אפילו באיכות נמוכה) ? 2) האם היית ממליץ על ניתוח נוסף (זהה או אחר) . 3) האם ישנו מרכז רפואי ו/או רופא שמתמחה בסוג בעיה שכזו ? ברצוני לציין שבנוסף הוא סובל מוריקוצל ב- 2 אשכיו במצב בינוני וגבוה. 4) האם יתכן מצב שבו הוריקוצל מונע לחלוטין יצור זרע ? תודה ahl
הוריקוצלה בשלב הזה על פי התיאור ממש לא רלונטי אבל הייתי חוזר על ביופסיה - במקומות שונים באיזור האשך משני הצדדים מה שחשוב זה לא האורולוג - אלא הטכנאי שמחפש את הזרעים - ובמרכז הרפואי בהרצליה לדעתי הם הכי טובים
מנסיון בבעיה דומה- קיימת היום בעולם טכניקת ביופסיה מתקדמת יותר - microsurgery , כאשר הכהן הגדול הוא ד"ר פטר שלגל (Peter Schlegel( מאוניברסיטת קורנל נ"י . האם מישהו יודע כל כמה זמן הוא מגיע לארץ ? ואיפה הוא מנתח ?
www.csex.co.il/main.asp www.addmore.d2g.biz www.csex.co.il/shops.asp