עקרות???דחוף!!!!!!!
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אני ובעלי מנסים זה זמן רב להכנס להריון בבירור נמצא שאינו מייצר זרע כלל. בבדיקות זרע שערך לא נמצא זרע תקין ,בבדיקת כרומוזום Y לא נמצאה עדות לחוסר. בדיקת הקריוטיפ שעבר נמצאה תקינה.בדיקות הדם הראו שה-FSH גבוה (20.90)והטוטסטרון נמוך(3.30) במהלך הבדיקות נמצאה גם וריקוצלה קלה בצד אחד, עליי לציין שעברנו אין ספור בדיקות כולל ניתוח טזה שלצערי במהלכו לא נמצא זרע כלל. בעלי חלה במחלת החזרת בצעירותו ואני יודעת שישנו קשר האם הנזק הוא בלתי הפיך? האם יש מה לעשות?האם לשקול ניתוח טזה נוסף?
לא לא נראה לי בלתי הפיך כלל אנא פנו לפרופ' בלומנפפלד - 048542292 ותקבעו פגישה עמו