ניתוח ורקוצלה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
התחלתי לחוש כאבים באשכים, הלכתי לאורולוג וגילו אצלי ורידים מורחבים. עשיתי ניתוח וריקוצלה לפני כמה ימים (אני בן 19) כיוון שהיו ורידים מורחבים בשני הצדדים ותוצאות בדיקת הזרע היו לא טובות.. אני מתגייס בעוד שנה, האם עשיית הניתוח עלולה להפריע לי לתפקוד צבאי/מאמץ פיזי כלשהו? כמו כן רציתי לשאול האם הכאבים באשכים יעלמו בעקבות הניתוח ותוך כמה זמן בערך. תודה מראש,
הכאבים סביר שיעברו בעוד פחות מחודש אחרי זה תוכל ללכת גם לסיירת מטכ"ל
שייטת נשמע יותר משעשע.. גם יש נפיחות באשך הימני וכאבים בלמטה שלו.. הסיכוי שמצב הזרע ישתפר הוא 50% נכון? מתי צריך לעשות עוד בדיקת זרע?