בעיה בהטלת שתן
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בן זוגי, למרות שהוא שתה אתמול הרבה מים, בקושי היה לו שתן, משך כל היום. הוא לא חש בטוב, ובתוך 24 שעות, הקיא את כל מה שהוא אכל, במשך יממה. לאחר ההקאה הוא חש בטוב. הוא בסידרת בדיקות אורולוגיות שכללו ציטוסקופיה אותה עבר בשלום. וכן ביופסיה, אותה צלח. נותר לבדוק את האבנים בכליות. האם יתכן שזה מזה? הבדיקות החלו בגלל יום אחד לפני כ 3 שבועות, היה לו דימום בשתן, והשתן יצא ממש בקושי. אני רוצה להוסיף שבקיץ שנה שעברה היה מקרה של התייבשות, מחוסר מספיק של שתיה, וזה קרה מספר פעמים. בריאותו מדאיגה מאוד. לפי כל זה האם יתכן שהוא רק אכל משהו לא טוב, ולכן הקיא, או שזה קשור לאיזה שהיא בעיה שאותה
מה שחסר לי לדעת אם זה לגמרי לא קשור לכליות ודרכי השתן - זה תפקודי הכליות שלו
עדיין לא נעשו תפקודי כליות. ויש לו תור לאורולוג לעוד כחודש.