הצילו... אני משתגע...
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני היפוכונדר (וטורדני כפייתי), כבר רשמתי לך בנושא זה בעבר. לאחר אוננות מאומצת וממושכת ולאחר קריאת הכתבה על שבר בפין, אני חרד מאד ומרגיש שזה קרה לי, או ליתר דיוק מעין מיני שבר או איזשהו שלב לפני זה. איך אני שולל את החשש הזה שפעם שניה מלווה אותי, האם יש איזשהוא סימן ברור? האם יש באמת שלב לפני, איך אדע שזה לא זה? בינתיים אני חרד וקםוא במקום.
הדרך הכי הכי הכי טובה כדי לא להשתגע - בוא להיבדק אנחנו נשמח לעזור לך במרפאה שלנו אנחנו לא נושכים
גם לי לפעמים נדרש מאמץ בשביל לאונן, האם תוכלו לומר לי מה זה שבר בפין, ומה גורם לזה?
ברור לי שאני לא יבוא, אבל מה אתה באמת חושב שיש חשש? תן לי רק בבקשה אינדיקציה שאין לי את זה, בבקשה? תודה.
ומה דעתך לבוא ולהיבדק כדי להוציא ממך את החשש? אנחנו ממש לא נושכים