קבלת חוות דעת
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
דר' רן לין שלום! אני ואשתי נשואים מעל שנתיים ללא ילדים וכיום אשתי בהריון בחודש החמישי וזה לאחר טיפול הפריה חוץ גופית שבוצע בעקבות בדיקת זרע שאינה תקינה והיא: ריכוז -1.5 מיליון 8.1-PH נפח- 8.5 תאים מתים-3 תאים נורמלים -3 הבדיקה בוצעה בתאריך:17/06/2004 ברצוני לדעת האם במצבי זוהי הדרך היחידה להביא ילדים או שישנו טיפול לבעיה. והאם יש קשר בין וריקוצלה לבין הבעיה שלי. אשמח אם אקבל תשובה בהקדם בתודה מראש
בהחלט יכול להיות השפעה של הוריקוצלה - אבל הכמות היא די קטנה - וגם תיקון בניתוח של וריקוצלה לא ישפר בהמון את המצב - לכן השבחת זרע עדיפה בשלב הזה
דר' רן לין בהמשך לתשובתך רציתי להוסיף שעברתי בגיל שנתיים ניתוח טמיר האם יש קשר בין זה לבין כמות הזרע שלי