שוב לגבי הצריבה בשתן
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני מההודעות קודם.. קצת הבהלתם אותי- אז לקחת או לא לקחת את ה סדורל שהאורולוג רשם לי???? עשיתי בדיקת שתן שוב והכל יצא תקין. עדיין מעט צורב לי- אין לי הפרשות אני לא מתנשק ממש לשאלתו של הדר מה זה כל הבדיקות שהזכרתם והאם הן כואבות? אני אמור לקחת את הסדורל שבוע שלם פעמיים ביום האם ללכת לרופא אחר? תודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
הסדורל רק יפתור לך את בעיית הצריבה את הבדיקות שהייתי מייעץ לך - הן בסך הכל פשוטות וכוללות תרבית שתן וזרע ובדיקות דם - ומשטח מההפרשה שיש לך אם קיימת לא סיפור אבל - את כל אלה אתה צריך לעשות לאחר בדיקה של רופא אורולוג קפיש?