ערמונית מוגדלת
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לדר' לין שלום רב ! אני מתקרב לגיל 52 וכאשר הייתי בגיל 45 , נמצא אצלי גידול ממאיר באחד האשכים הוא הוסר ועברתי כתוצאה מכך טיפול קרינתי . סוג הגידול כונה סמינומה . מאז ועד היום כל הבדיקות היו תקינות ותיפקדתי כשורה . לפני מספר שבועות ביצעתי בדיקת אולרהסאונד . ונמצא שהערמונית קצת מוגדלת . הרופאה שאני נמצא אצלה במעקב מאז המחלה שהזכרתי קודם טוענת שבבדיקה (ידנית) היא חושבת שהערמונית נפוחה בדרגה 1 מתוך 4 . נשלחתי מיד לביצוע בדיקת דם , כימית ו-psi , כדי לשלול דברים נוספים . כ"כ הופניתי למרפאה אורולוגית להמשך מעקב . ברצוני לדעת מה המשמעות של התנפחות בדרגה 1 לאור ההיסטוריה הרפואית שלי והאם היית ממליץ על סוג מזון שיכול לעכב את תהליך ההתנפחות של הבלוטה ? אודה לך מראש על תשומת לבך
ממש אין משמעות לדרגה כזו - בגילך בכל מקרה בו נראה את רמת הPSA שלך