שלום חזרתי מאורולוג - זה המלצותיו - תעזרו לי !
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום הייתי אצל האורולוג ף התלונות שלי הן : כאב אשך ימין במשך שבוע , ללא עלית חום , תפקוד מיני שמור , ללא הפרעות במתן שתן US# אשכים . הממצאים : בראש באפידידימיס נקודה רגישה ! הבדיקה הדרושה - אולטראסאונד ... ! מה הממצאים אומרים ? ולמטה רשום שאלה למבצע הבדיקה : בירור כאבי אשך ימין , מה זה אומר ? כי גם כואב לי באשך שמאל !!! אני מרגיש מין גוש של שומן , מה זה אומר , מה הממצאים אומרים ? אני רוצה שתענה לי תשובה כנה , כי האולטראסאונג רק ביום שלישי ... אז תגיד לי את דעתך , תודה !
עושה רושם שאתה תחייה עד יום שלישי המצב לא נראה לי חמור - האולטרסאונד שיעשו - הוא לשני האשכים בכל מקרה