וריקוצלה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בעלי עבר השבוע ניתוח וריקוצלה באשך שמאל. קראתי באיזשהו מקום כי יש 85% שיש גם בימין ורק ב- 60% מהמקרים בדיקת האולטרא סאונד מגלה בצד ימין. אנו בטיפולי הפריה על רקע בעיות זרע כבר מספר שנים. הוריקוצלה ידועה גם כן מספר שנים ולא הומלצה אז לינתוח. שאלותיי הן: 1. שמעתי על בדיקת תרמוגרף לגילוי וריקוצלה ימנית האם נכון הדבר?, 2. כמה זמן אחרי הניותוח נשארים האשכים נפוחים? 3. מתי כדאי לחזור ולקיים יחסי מין? תודה מראש
אני אענה על השאלות ולא על הסטטיסטיקה - היא פשוט לא נכונה הניתוח - לאחר שבועיים אתה חזרת לפעילות - אם אתה לא בסיירת מטכ"ל התוצאות - רק אחרי 3 חודשים ניתן להעריך האם הניתוח עזר. להזיק הוא לא מזיק