בדיקת סי טי אנגיו
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בן 23 (עדיין חייל) לפני כמה חודשים מצאו אצל אמי מחלת ehlers danlos4 הגורם להתרחבות כלי הדם בגוף.אני עצמי סובל כבר כחצי שנה מכאבי בטן בעיקר בצד שמאל וכל הבדיקות(אולטראסאונד,בדיקות דם,דם סמוי וכ"ו) היו תקינות. עקב מחלתה של אמי ובגלל כאבי בטן החוזרים החליט הרופא לשלוח אותי לבדיקת סי טי אנגיו חזה,בטן ואגן.יש לי הרבה חששות מהבדיקה הנ"ל וברצוני לשאול האם הבדיקה הנ"ל יכולה לפגוע בפוריות הגבר?האם הבדיקה הנ"ל מגלה חוץ מכלי דם גם בעיה באיברים אחרים(כלומר למצוא את הסיבה לכאבי בטן ללא קשר לכלי דם)? האם הקרינה בבדיקה הנ"ל היא מסוכנת לבחור בגילי? יש לציין שיש לי אלרגיה לקרדיט אבק הבית אודה לך מאוד עם תעני על כל שאלותי!
המחלה הזוה יא רב מערכתית ולכן - פוגעת במערכות שונות אבל - לא הכרחי - ולכן תעשה פשוט בדיקת זרע כדי לראות האם נפגעה המערכת הרביה