בבקשה-אני לחוצה..
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בבקשה תעזור לי..לפני כ3 חודשים עשיתי אולטראסאונד כליות שהראה הדרונפרוזיס מימין, ללא אבנים. לא היו לי כלל כאבים או כלום אז- פשוט במיפוי עצמות שעשיתי נראה כליה ימנית גדולה יחסית ולכן הופניתי לאולטראסאונד.נשלחתי ל IVP ולא עשיתי- אחרי המיפוי לא רוצה שיזריקו לי כלום יותר.. אני פוחדת כי לפני כ 3 שבועות החלו לי כאבים במותניים ב2 הצדדים. מה זה אומר? האם עלי ממש לדאוג? אני בת 24 ובריאה ומאוד פוחדת. ובכלל, מה יכולה להיות הסיבה להדרונפרוזיס הזה? בבקשה , אני מחכה לתשובה.
לקריאה נוספת והעמקה
עניתי לך למעלה