כאבים באשכים עזרה!!
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני חייב עזרה אני בן 18 גיליתי שיש לי בלוטה קטנה בדיוק בקצה העליון של האשך הימני, ואחרי שפיכה או שסתם שאני לוחץ על זה אז יש כאבים, באשך השמאלי יש לי גם בלוטה אבל ממש קטנה בצורה סימטרית לאשך הימני רק שהימיני יותר נפוח ואין לי כאבים בשמאלי האם יש לי מה לחשוש סרטן וכו..? יכול להיות שזה סתם וריד נפוח ואם באמת זה כך למה יש כאבים כשאני לוחץ? האם יש קשר לכאבים מרוב קיום יחסי מין מרובים? אני חושש מסרטן ובגיל כזה צעיר אני לא מוכן לאבד משהו חשוב כזה.. בבקשה עזרה..
זה לא סרטן. תעשה חיפוש בפורום למילה וריקוצלה. ברוב המקרים לא מטפלים אלא אם זה מוריד את ספירת הזרע.
סרטן לא כואב לכן זה יכול להיות דלקת בכל מקרה - אתה צריך ללכת להיבדק על ידי רופא - שקרוב לודאי שישלח אותךם גם לבדיקת אולטרסאונד של האשכים