וריקוצלה ופרופיל צבאי
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני מתגייס רק בגיל 19 ואחרי שדחיתי את הצו ראשון יש לי עוד חודש את הצו. הייתה לי וריקוצלה דו צידית מאוד מאוד חמורה ועברתי ניתוח בהצלחה והוריקוצלה נעלמה בערך, אבל האשכים שלי קטנים מאוד 3 סמ"ק ו4 סמ"ק וכנראה זה לא יתפתח יותר ואני עדיין לא יודע אולי אני לא אוכל להביא ילדים.נראה לך ירד לי פרופיל ואני לא אוכל להיות קרבי? אז אתה יודע אם על אשכים קטנים ולא מפותחים או על עקרות יורד פרופיל?
לקריאה נוספת והעמקה
מה שאתה מתאר הם אשכים קטנים ביותר - לא כל כך נראה לי שאתה צודק הייתי שמח לו מצאת זמן ובאת להיבדק אצלנו