בלוטת הערמונית
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בעלי (בן 28) התלונן שיש לו תכיפות יתר במתן שתן במיוחד בלילה שהוא צריך לקום פעם פעמיים בלילה לשירותים מה שלא היה קודם, הוא עשה הבוקר אולטרסאונד בדרכי השתן ובבלוטה ונאמר לו שיש לו בלוטת ערמונית מעט מוגדלת, שארית שתן לאחר התרוקנות, תעלת מרקם בלתי אחיד עקב מרכז היפרקוגנית... מה זה אומר?? האם יש סיבה לדאגה?? הוא בכל מקרה קבע תור לאורולוג אבל עד התור אשמח לתשובה מקיפה ומרגיעה... תודה
מה שכדאי זה בדיקת PSA - ובדיקה של האורולוג להתרשמותו מהערמונית בעזרת הבדיקה הידנית. מעבר לזה - אפילו אם הלוטה לא הומוגנית - לא הייתי מתרשם יותר מידי מזה בהנחה שהבדיקות שציינתי תקינות