גוש
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר. אני בן 16, ולפני כשנה שמתי לב לגוש קטן על האשך. 2 שאלות: 1. האם אפשרי שיהיה למישהו בגילי סרטן אשכים? 2. האם יש תסמינים לסרטן כזה ? מהם?
לקריאה נוספת והעמקה
אפשרי אבל מה שאתה מתאר לא נראה לי סרטן בכלל מה שכן - מה מפריע לך לבוא לרופא להיבדק?
לפי מה שכתוב (על הגוש וניפוח האשך) לדעתי יש חשש סביר. בנוסף עברתי כשהייתי קון ניתוח להורדת האשך לשק. מה שמפריע לי הוא הבושה, והעובדה שאני עדיין ילד ואני לא יכול לעשות בדיקה ללא יידוע ההורים. לכן אני רוצה לוודא שיש בשביל מה לבוא להיבדק.