וריקוצלה דו צידית המשך
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
רגע ואם באמת שני האשכים שניהם קטנו אז אני עקר? אם אתה רוצה להיזכר על מה אני מדבר: יש לי וריקוצלה דו צדדית דרגה 3+ ותוך חצי שנה שני האשכים קטנו ב- 1.5 סמ"ק. מה שאומר שהאשכים לא יכולים כעת להתפתח ולא יכולים לייצר מספיק זרע. כי אם יש מספיק חום כדי להקטין אותם אז בטח שיש מספיק חום כדי שהם לא יתפתחו ולא יווצר מספיק זרע. אז עד הניתוח אני במצב של עקרות?אם נגיד אני מחר שוכב עם מישהי (לא שאני רוצה כל כך מוקדם) אז אני אצליח להכניס אותה להריון? על הורקיוצלה ידעתי עוד לפני שהאשכים קטנו כי אני במעקב כבר די הרבה זמן. ואתה ענית: האם עשית בדיקת זרע? מה גודל האשכים שלך באולטרסאונד. אם באמת ישנה השפעה - יש צורך בניתוח דו צצדי או צנטור
ואני חוזר על השאלה המרכזית - האם עשית בדיקת זרע? מה התוצאה?