קשירת וריקוצלה - השיטה? איזו קשירה זאת?
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב ד"ר ! עברתי ניתוח וריקוצלה שלא הצליח ועדיין יש וריד בולט מאד! בצד שמאל... גם בבדיקת אולטרסאונד יש ממצא לוריקוצלה משמאל ( רוחב 3.5mm). כיצד מבצעים קשירה לורידים? למה עדיין יש ורידים? הקשר נפרם? ורידים חדשים חזרו? לא ראו את כל הורידים לכן לא הצליחו לקשור הכל? לא רצו לקחת סיכון על ורידים אחרים אז השאירו אותם?
כל האפשרויות שהיצעת יכולים להתרחש למעט הפרימה של התפר. לכן לעיתים יש צורך לחזור על הניתוח. בכל מקרה - לא חוזרים על הניתוח רק בגלל הממצא כי גם לא מנתחים וריקוצלה רק בגלל שזו קיימת - זה קיים אצל 30% מהגברים בעולם וכמובן לא את כולם מנתחים - אלא על פי מבדקי זרע
כשאומרים ורידים באשכים, איך הרופא יודע איזה ורידים בדיוק לחתוך? בכמה ורידים מדובר? ולבסוף מה הוא קשור? את שאריות הורידים?