דרכי השתן
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב,אני בן 31 ולפני כחודש הטלתי שתן,שהיה עכור מאוד,כמו-כן יש לי כאב עמום באיזור האשכים וצריבה קלה במתן שתן(יש לציין שמזה מס' שנים אני סובל מדלקת ערמונית כרונית). שאלותי הן: 1.האם מדובר בנושא הדורש טיפול? 2.האם ייתכן שמדובר בקלמידיה? 3.אם אכן מדובר בקלמידיה,האם ניתן לפתור את הבעיה,כך שלא אסבול מפגיעה בפוריות?. תודה מראש,בתקוה לקבל תשובה מהירה.
לקריאה נוספת והעמקה
הייתי מבצע תרביות שתן וזרע - אבל גם בדיקת IVP ושתן לציטולוגיה כדי לראות את כל המערכת - ברגע שאתה כותב על צבע כזה של השתן.