וריקוצלה דו צדדית
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי וריקוצלה דו צדדית דרגה 3+ ותוך חצי שנה שני האשכים קטנו ב- 1.5 סמ"ק. מה שאומר שהאשכים לא יכולים כעת להתפתח ולא יכולים לייצר מספיק זרע. כי אם יש מספיק חום כדי להקטין אותם אז בטח שיש מספיק חום כדי שהם לא יתפתחו ולא יווצר מספיק זרע. אז עד הניתוח אני במצב של עקרות?אם נגיד אני מחר שוכב עם מישהי (לא שאני רוצה כל כך מוקדם) אז אני אצליח להכניס אותה להריון? על הורקיוצלה ידעתי עוד לפני שהאשכים קטנו כי אני במעקב כבר די הרבה זמן.
לקריאה נוספת והעמקה
ראה את התשובה שעניתי לך למעלה