עזרה דחופה!!!
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בתרבית שתן שעשיתי נמצאו החידקים E. COLI ו - proteus mirabilis. בפירוט האנטיביוטיקות להם שני החידקים רגישים נרשם, בין היתר, amikacin ו - amoxicillin/clavul a. אני בהריון בשבוע 30 ורופא הנשים שלי רשם לי בהתחלה זינט, אולם אחרי שהארתי את תשומת ליבו שעל פי תוצאות התרבית החידקים עמידים ל - cefuroxime, הוא שינה את הטיפול לאוגמנטין BID במינון של 875mg. האם אוגמנטין בטוח לשימוש בהריון? האם זו האנטיביוטיקה המתאימה, או שאפשר גם להשתמש במוקסיפן 500mg שהרי בשניהם amoxicillin (הרופא נשים שלי טוען שלא) . אודה לתשובתך הדחופה!
yes u can but u should ask your OBGYN for permission