וריקוצלה - ניתוח או צינתור?
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב ד"ר ! עברתי ניתוח וריקוצלה ולפי בדיקות הזרע הניתוח כנראה לא הצליח. לפיכך שאלותיי : 1. באיזה מיקרים אתה תאמר למטופל לך תעשה ניתוח ובאיזה מיקרים אתה תאמר למטופל לך תעשה צינטור? במה זה תלוי? בבדיקות הזרע שלו? ב- US שלו? 2. מדוע אין אחידות בנושא כשסיכויי הההצלחה די זהים?
אין אחידות כי אין אחידות בין האנשים סיכויי ההצלחה כנראה שוים בכל השיטות ושוב - רק בחמישים אחוז הם מצליחים וחמישים אחוז לא
אני מבין שסיכויי ההצלחה שווים אני אחד שעבר ניתוח וריקוצלה שנכשל לפי בדיקות הזרע אגב אני בדרך ל- US אשכים שוב כי יש ממצאים לורידים באשכים מבדיקה ויזואלית ע"י אורולוג. ברשותך ציין סיבה אחת למה לעשות שוב את אותו ניתוח ולא ללכת לצינתור אחרי שהניתוח נכשל? .