האם צריך טיפול בערמונית?
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אבי בן 72, מרותק לבית עקב ארוע מוחי מלפני כמה שנים וקשה להביא אותו לאורולוג. הוא גם לא יכול לבלוע קפסולות דרך הפה כי הוא אוכל דרך גסטרוסטום. יש לו כבר כמה חודשים חוסר שליטה על השתן ובאולטרסאונד של הכלייות ראו ערמונית מוגדלת מאוד ושלפוחית עם טרבקולציות והרופאה רשמה לו אומניק אבל אין אפשרות לתת לו כי כשאני מפרק את הקפסולה זה כנראה גורם לו לירידה קשה מדי בלחץ דם (שבאופן בסיסי הוא נמוך - 120 סיסטולי). הוא לא ממש מתקשה לתת שתן אלא בעצם לא שולט, בעיקר בלילה, ושאלתי: האם יש מקום לטיפול הזה והאם יש לו אלטרנטיבה (כדורים שאפשר לפרק ולתת דרך גסטרוסטום) ובכלל איך אפשר להתקדם לפתור את הבעיה לאור הקושי לטלטל אותו מחוץ לבית? תודה מראש
omnic does not sound like the right medicine what about his urodynamic tests.