הידרוצלה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
כבר בשנים האחרונות האשך הימני שלי גדול מהשמאלי בצורה משמעותית. ולאחרונה אובחנה אצלי הידרוצלה באשך הימני. איני מרגיש כאב וגם לא אי נוחות. אלא מבוכה בשל הפגם האסתטי. 1. האם הניתוח להסרת הידרוצלה מבוצע בהרדמה מלאה? 2. האם יש טיפול אחר חוץ מניתוח (כמו כדורים למשל)? 3. האם האשך ימשיך ויגדל אם אזניח את הנושא? 4. עקב כך שאיני מרגיש כל כאב, האם יש סיכוי שהאבחנה שגויה (לאור העובדה שנערכה בלשכת גיוס) וזוהי מחלה אחרת?
האשך לא הוא שגדל אלא שק האשכים כתוצאה מהצטברות הנוזל - צריך להיות בטוח שאין מדובר בבקע משפעתי ולכן הנוזל מצטבר בכל מקרה הניוח הוא היחיד הפותר את הבעייה אם היא מפריעה ואסטטית - ויכול להיות בכל סוגי ההרדמה