אורולוג
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בן 36 ואובחנתי לאחרונה עקב כאבי פרקים וצילומי רנטגן כחולה בסינדרום רייטר, ע"פ הבנתי ממה שקראתי על מחלה זו ייתכן שיש קשר למערכת דרכי השתן. לפני כ-10 שנים הייתה לי בעיה של ערמונית מוגדלת ודלקת בערמונית שלקח הרבה זמן ואנטיביוטיקה לרפא אותה, האם ייתכן שיש קשר ממה שקרה לפני 10 שנים להיום? אציין בנוסף שלפני כשנה עקב הופעת אריטרוציטים בכמה בדיקות שתן עוקבות ( תרבית שלילית), נשלחתי לאורולוג ששלח אותי לאולטראסאונד של דרכי השתן שיצא תקין (עם שאירית של 120 סמ"ק), לדברי האורולג לא הייתה לי בעיה בדרכי השתן. בנוסף אציין שאני סובל רבות לאחרונה מתכיפות רבה בהטלת השתן,לפעמיים כל חצי שעה. האם אני צריך לשוב לאורולג ולציין את האבחנה של הראומטולוג לרייטר סינדרום?
האם האבחנה ברורה? אם כן - ויש תיעוד על כך - בטח שאתה צריך לציין את זה