וריקולציה + כמות זרע נמוכה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בבדיקות זרע שעשיתי נמצא בממוצע כמות זרע של : 7MIL/ML וכן בבדיקת ממוגרפיה לאשכים נמצא כי יש לי אטרופיה קלה של אשך ימין עם לצרציות ישנות וגם "וריקולציה" בדרגה סובקלינית מימין ונמוכה משמאל. כמו כן בבדיקה הורמונלית נמצא כי הורמון הטסטוטרון בגבול התחתון של הנורמל. שאלתי היא האם ניתוח וריקולציה + טיפול הורמונלי יגבירו את איכות וכמות הזרע עד כדי מצב של הפרייה טבעית. תודה.
אכן זה השילוב המומלץ אבל - לא לפני שתעשה עוד בדיקה אחת של ספרמטוגרם - כדי שנהיה משוכנעים שזו אכן התשובה ולא סתם מקריות
בכל מקרה, אם אופציית הניתוח נשארת בעינה, הצעתי לך היא כי תבדוק את אופציית הצנתור ביחידה לרדיולוגיה פולשנית שבבית החולים הקרוב אליך. מדובר בטיפול מהיר בהרדמה מקומית וללא כאבי החלמה. וזה יעלה פחות ממה שאתה חושב.