קריאטינין
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בבדיקת דם כימית שעשיתי השבוע נמצאה רמה גבוהה של קריאטינין ( 1.38 ) גם בבדיקה שעשיתי לפני שנה רמת הקריאטינין הייתה 1.34 . מה פירוש הדבר וממה עלי לחשוש או איזה בדיקות נוספות עלי לעבור כדי לוודא את תקינותן של כליותיאני לוקח תרופות אלה : איקפרס,להורדת לחץ דם (בבוקר) טטריס (בערב) קסטרל 10 להקטנת בלוטת הערמונית ( psa 1.37 ) אספירין 100 מ'ג ןפעמיים ביום כדורי סידן. רמות קולסטרול טריצרידים וסוכר תקינות נא תשובתכם המפורטת תודה רבה
בן כמה אתה? השאלה מה הנורמה במעבדה שלך
גילי הנו 64 גבולות הנורמה בדף המעבדה הוא : 0.7--1.2 כאשר תוצאת בדיקת הקראטינין שלי היא : 1.38 בתודה