היפוספדיאס
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
נולד לי אתמול תינוק במזל טובץ הרופאים איבחנו היפוספדיאס. מה זה? מה תופעות הלוואי? כיצב ניתן לתקן ? האם ניתן לבצע הברית בשמונה ימים או שיש סיבה לחכות
לקריאה נוספת והעמקה
לגבי הברית - לחכות!!!! לגבי ההיפוספאדיאס - השאלה איפה ועד כמה זה נמוך מהפתח הנורמלי - ולכן יצטרכו אולי את העור של העורלה לתיקון פלסטי בהמשך הדרך
תודה על תשובתך. הפתח נמוך מעט מהפתח הנורמלי. כ"כ לפין יש נטיה לצד ימין - האם גם זה מצריך תיקון- ניתוח? ואם כן האם ניתן לבצע את הברית וכל התיקונים בניתוח אחד?. כמה זמן צריך לעכב את הברית? בתודה