מיקרופלסמה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לאחר בדיקות מעמיקות בעקבות הפרשות חוזרות מאיבר המין, ניתנה לחבר שלי סוף סוף אבחנה: מיקרופלסמה, וטיפול בדוקסילין למשך 20 יום. מה זה מיקרופלסמה והאם גם אני צריכה לקבל טיפול? טופלנו בעבר בדוקסילין וזטו בגלל אבחנה שגויה של כלמידיה. תודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
בעיקרון זוהי פטריה - ואת צריכה לקבל גם טיפול - מאוד ייתכן שדווקא החבר נדבק ממך - רק שאת אינך מרגישה את זה
(שם כזה מפוצץ לפיטריה?) האם נשמע לך הגיוני טיפול בדוקסילין לפיטריה? האם גניקולוג יכול לאבחן אצלי את הפטריה או שצריך לקבל טיפול על סמך ההשערה שאם יש לו יש לי? תודה רבה.