איך יודעים שעדיין נשאר וריקוצלה אחרי ניתוח?
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב ד"ר ! לפני יותר משנתיים ביצעתי ניתוח וריקוצלה לאחר שתי בדיקות זרע נראה כי הניתוח לא הצליח. אלה שאלותיי: 1. איך אפשר לדעת אם ביצעו את הניתוח טוב? (שקשרו את כל הורידים)? 2. איך אפשר לדעת שנשאר וריקוצלה לתיקון? 3. מה זה אומר הניתוח הצליח? מכמות 3 מיליון פתאום עולים ל- 12 מיליון? בהנחה ששאר הפרמטרים תקינים.
לגבי השאלה השלישית - זוהי בהחלט הצלחה של הניתוח לגבי שתי השאלות הראשונות - אפשר לבדוק את הורידים הפתוחים בעזרת בדיקות הדמייה - דופלר
תודה ד"ר ! ברשותך עוד כמה שאלות: 1.. הדמיית דופלר זה מסוכן? כואב? ככל שלי ידוע זה משהו אלקטרומגנטי? 2. אם הניתוח לא הצליח אתה ממליץ לבצע הדמיית דופלר? ולנתח שוב במידה ויש מה לתקן? ובבקשה שאלה הכי חשובה ! 3.ייתכן שאת הניתוח יבצעו מושלם ויקשרו ממש הכל ויתקנו כמו שצריך אבל בדיקות הזרע יאמרו שהניתוח לא הצליח ז"א שהגוף "לא קיבל" גם את התיקון? רב תודות!!!!!!!
לא כואב בכלל ולא מסוכן ויכול להיות שהוא גם לא יצליח - כי אין 100% ברפואה - לא קשור לגוף שלך בכלל