דלקות חוזרות
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום בשנה האחרונה סבלתי 4 פעמים מכאבים עזים בזמן הטלת שתן. רופאת המשפחה איבחנה זאת כדלקת בדרכי השתן לאחר בדיקת שתן עם מקלון (בדיקת pH?). בפעם האחרונה נעשתה לי בנוסף תרבית שתן (לאחר שנטלתי כדור אנטיביוטיקה אחד) ובה למרבה ההפתעה לא נצפתה צמיחה. קבעתי כבר תור לרופא מומחה אך אני מעט מודאגת ורוצה לדעת ממה יכולים להגרם הכאבים. תודה מראש אורנה
לקריאה נוספת והעמקה
יכולה להיות דלקת שבה לא נצפה בחיידקים ויכול להיות שעקב האנטיביוטיקה שנתנה לא צפיתם בחיידקים אבל הדלקת ממשיכה. ממליץ גם בדיקת דם לנוגדני קלמידיה ומשטח של אוראפלזמה