אי פוריות - הנושא הכלכלי שלא לדבר על הנפשי...
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב ! כמובן שהנושא הרגשי כבד מאד כשיש בעית אי פריון בין בני זוג והנושא הכלכלי גם כבד לפעמים... אך כשהילד נולד בסופו של דבר זה כי שווה בעולם ! גם כשאומרים הלוואי שנזכה ב- 30 מיליון בטוטו אחר יאמר הלוואי שהיו לי 30 מיליון זרעים כדי שאוכל להכניס את אישתי להריון... ברשותך ד"ר כמה שאלות בנושא הכלכלי לגבי עלויות השיטה הלא טיבעית בהבאת ילד לעולם: 1. שיטת הזרעה? 2. חוץ גופית? 3. זה נכון שילד ראשון לא משלמים? שלא נדע מצרות... רק בשמחות !
אלעד ! לפי מה שאני יודעת, טיפולי הפרייה לילד ראשון ושני כלולים בסל הבסיסי (לפחות כך זה בשירותי בריאות כללית). אם יש את הביטוח המושלם של הכללית, יש זכאות להשתתפות של 75% מההוצאות למספר מסויים של טיפולי הפרייה חוץ גופית (6?) לילד שלישי ומעלה, עד לסכום מירבי מסויים.
שתי השאלות האלה - לרופא פוריות נשים. לשאלה השלישית - אפילו שני ילדים לא משלמים