ציסטה בכליה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לרופא שלום. עשיתי בדיקת אולטרהסאונד בטן. לגבי הכליות כתוב לי בין היתר את האבחנה הבאה: ציסטה קטנה בקוטב תחתון מימין. אודה לך מאד אם תוכל להסביר לי מה פירוש מימצא זה: בתודה מראש חיימון
לרופא שלום , המשך משאלה קודמת המימצא השלם לגבי הכליות הוא : כליות בגודל תקין , ללא הידרונפרוזיס מספר גרגרים בגביעים מימין, ללא הפרעה אורומכנית ציסטה קטנה בקוטב תחתון מימין אודה לך מאד אם תוכל להסביר לי מה פירוש מימצאים אלו , והאם זה מסביר את הכאבים שיש לי מפעם לפעם בצד ימין , באזור הכליה? בתודה מראש חיימון
זה קצת משנה את התמונה - בעיקר עקב הגרגרים - שאולי הם אבנים קטנות ולכן - הייתי מוסיף לבדיקה הזו גם CT פרוטוקול אבנים - כדי לאתר האם מדובר באבנים בכליות
אתה תחייה עם הממצא הזה עד 120