החיים לאחר ניתוח וריקוצלה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב ד"ר ! בנחה שהניתוח לא עבר בהצלחה, קרי: לא שיפר את מצב פוריותי. ברצוני לדעת האם הניתוח הזה יכול לגרום עם הזמן להרעה בכמות ואיכות הזרע? למה גורם קשירת הוריד שהוא נשאר בגוף עם הזמן? אם זה לא שיפר כלום מה הלאה? תודה.
כלום להזיק זה לא יכול להזיק - חבל שזה לא הועיל הרבה. אגב - לפעמים אפשר לחזור על הניתוח - אם רואים שהוא פשוט לא בוצע טוב
שלום רב ד"ר ! הבנתי לפי תשובתך שהניתוח עצמו לא יוכל להזיק אך עוד שאלה ברשותך. עכשיו כשיודעים שהניתוח לא הצליח אז הוריקוצלה יכולה לעשות הרעה כראות עיניה בדיוק כמו לפני הניתוח? ז"א כאילו לא ניתחו? והחשש להרעה ייתכן מכך?