שאריות שתן
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מחבר: אבי ([email protected]) תאריך: 14.11.2004 שעה: 12:15 ד''ר שלום אני כבר כחצי שנה על תרופות, קודם OMNIC ועתה קדקס 2 מ''ג ובאמת הזרם השתפר ואין יותר את המצב שלא יוצא כלום בלילה . לעומת זאת בורחות לי לפעמים טיפות כך פתאום, ואתמול קרה דבר לא נעים, לא יכולתי להתאפק ופשוט עשיתי במכנסיים. אני בן 55, במעקב אחר PSA שירד בעקבות השימוש בתרופות מרמה של 6 בערך לרמה של 4 בערך. יש לי הרגשה שאני לא מתרוקן עד הסוף. מה דעתך?
לקריאה נוספת והעמקה
מאוד יכול להיות שאתה לא מתרוקן והטיפול לא מספיק צריך לעשות בדיקה FLOW ומייד למדוד את שארית השתן באולטרסאונד