שאריות שתן
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד''ר שלום אני כבר כחצי שנה על תרופות, קודם OMNIC ועתה קדקס 2 מ''ג ובאמת הזרם השתפר ואין יותר את המצב שלא יוצא כלום בלילה . לעומת זאת בורחות לי לפעמים טיפות כך פתאום, ואתמול קרה דבר לא נעים, לא יכולתי להתאפק ופשוט עשיתי במכנסיים. אני בן 55, במעקב אחר PSA שירד בעקבות השימוש בתרופות מרמה של 6 בערך לרמה של 4 בערך. יש לי הרגשה שאני לא מתרוקן עד הסוף. מה דעתך?
לגבי הPSA - הייתי עושה ביופסיה - כי הירידה של הPSA היא בעיקר מלאכותית - וחשוב לדעת את תוצאות הביופסיה. לגבי השאלה - אתה כנראה לא מאוזן עם התרופות על פי התיאור הזה - וסביר שאתה זקוק לכמויות אחרות - הייתי מנסה קסטרל או קדקס במינונים אחרים