אשכים
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר לפני שבוע עשיתי בדיקות כלליות שכללו בדיקת דם שתן צילום חזה ו בדיקת אשכים (בדיקה ידנית)התשובות היו שהכול תקין בבדיקה ידנית שלי באשכים גיליתי מן ג"ולה באשך ימין למעלה מהצד שלוחצים על הגולה היא כאילו ניכנסת פנימה ומרגישים כאב יש לי תור בעוד שבועיים אצל אורולוג מאז אני לא ישן בלילות ולא מתפקד מה דעתך מה זה ?האם זה סרטני?
לקריאה נוספת והעמקה
לא זה ממש לא נראה נראה כמו ציסטה קטנה שיש לה אז שם - או ספרמטוצלה או ציסטה אםידידימלית - והשם גם לא משנה. תעשה את הבדיקה - ואחר כך תשכח מהציסטה