וריקוצלה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לדוקטור שלום, אני בן 30. לפני כחודש אובחנה אצלי וריקוצלה דרגה שלוש באשך שמאל עם נתונים נמוכים של זרע תקין (מורפולוגיה נמוכה <1%). הומלץ לי לעבור ניתוח. בחיפוש באינטרנט התברר לי שישנן מספר טכניקות לניתוח זה. נראה לי שהניתוח שהוצע לי הוא retroperitoneal Varicocelectomy. בהרבה מקורות מצוינת הטכניקה - Subinguinal Microsurgical Varicocelectomy כעדיפה מבחינת הישנות הוריקוצלה והסיכוי להידרוצלה. היתי מעונין לדעת האם מידע זה נכון, ובמידה שכן, האם והיכן ניתן לעבור ניתוח זה. בתודה מראש, אורי.
למה לעשות ניתוח אם הזרע תקין? לא עושים סתם ניתוח וריקוצלה. בשביל מה?