בעיית פריון כתוצאה מדלקת הערמונית?
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בבדיקות זרע שנעשו לי, התברר שכמות הזרע שלי נעה סביב 3-5 מליון וכמות הזרעים התקינים היא 1% נאמר ע"י רופא המטפל בשיטות אלטרנטיביות שהבעיה יכולה לקרות עקב דלקת בערמונית, וכדאי שאורולוג יבדוק אותי. לפני שהלכתי לרופא הנ"ל הייתי אצל שני אורולוגים (אחד מהם ידוע מאוד), שלא הזכירו את נושא הערמונית ולא שלחו אותי לאולטראסאונד או ביצעו בדיקה "ידנית", לעומת זאת שלחו אותי לכמעט כל בדיקת דם ושתן אפשריות (כולן חזרו נורמליות). איזה פרמטר בבדיקות דם מראה על דלקת בבלוטת הערמונית? האם יש מצב שיש דלקת אבל לא רואים סימנים בבדיקות דם ושתן? האם אני צריך ללכת לאורולוג ולדרוש בדיקות מסויימות לגילוי דלקת בערמונית?
לגבי השאלה האחרונה אני חושב שכן יכול להיות מאוד שם בבירור של הדם והשתן - ניתן היה ללכת לכיוון של הדלקת ולברר את זה - אולי זה באמת נעשה