כאבים בפין
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב! בני בן 8 סובל כבר 8 חודשים !!!! מכאבים בפין.לפני חודשיים הוא עבר ניתוח מאטוטומיה,אך הכאבים נמשכים.יש כאבים בזמן ההשתנה וגם במגע אפילו הכי עדין(בזמן החלפת התחתונים,במקלחת וכו').הילד טוען שהתחתונים נדבקים(כנראה משהו נוזל ומדביק אותם).לאחר הניתוח פתח הפין רחב ובדיקת השתן תקינה. מאיפה יכולים להיות כאבים? אשמח לקבל את תגובתך. בברכה נחמן
מאוד יכול להיות שעדיין יש לו הפרשות מאותו מקום של הניתוח - לא כל כך מבין למה - אבל לא אמרת לי מה עשיתם בזמן הזה - הייתם אצל הרופא בטח 2-3 פעמים - מה הוא אמר?
ד''ר,שלום! נכון היינו פעמיים בבית-חולים שניידר,אך שם לא מתייחסים לתלונות שלנו... אנחנו מאוד מודאגים מהמצב,הרי 8 חודשים הילד סובל מכאבים מתוכם חודשיים לאחר הניתוח.מדוע יש הפרשות וכאבים אך אחד לא מסביר לנו.בתקווה שתוכל להמליץ לנו מה לעשות. בברכה נחמן