כליית פרסה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאשתי בת 55 כאבים חזקים מזה שבועיים ושתן דמי גם נשלחה למיון. לפני CT ואחרי US. באולטרה סאונד התגלו 3 אבנים בגדלים 1.5 ס"מ עד 0.5 ס"מ. וכמובן הבחנה לכליית פרסה.השאלה מהי כליית פרסה? האם ניתן לרסק אבנים בסוג כזה של כליה או צריך ניתוח? איזה סוג טיפול מתאים לבעיה כזו. ברור לנו שכך לא ניתן להמשיך... תודה על תשובתכם
לגבי כלית פרסה אני מצרף לכם לינק - אלה פשוט כליות משני הצדדים המחוברות בקוטב התחתון. אבנים אפשר לרסק - הניקוז פשוט יותר קשה ואז הפינוי של הריסוקים יותר קשה http://www.emedicine.com/radio/topic348.htm
ד"ר רן לין שלום תודה לך על תשובתך המהירה והמקצועית. לפחות אנו יודעים לקראת מה הולכים. בתודה והערכה