ממתין לניתוח
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. אני בחור בן 25 עם בעית היפוספדיאס בעבר ( מלידה ועד גיל 15 עברתי 13 ניתוחים ) כאשר בגיל 15 סימתי " כיביכול" את הבעיה. ליפני כשנה התחלתי להרטיב בלילה וכאשר ניגשתי לרופא וביצעתי את כל הבדיקות גילו כי , יש לי כעת הצרויות רבות בשופכה וגם בכיס השתן. חוברתי לקטטר קבוע וכאת אלי לעשות בדיקה אירודינמית ולקבל תאריך לניתוח לפתיחת השופכה. שאלותי הן: האם אלי להישאר אם הקטטר עד סיום כל תהליך ההבראה ? האם ניתוחים מסוג זה שאלי לעבור פשוטים וידועים לרופאים בארץ ? האם ניתן היה ל"עלות " על בעיותי בעבר הרחוק על ידי מעקב טוב יותר מצד הרופא שטיפל בי בעבר ? ( כאשר סיימתי את הניתוחים נאמר לי כי אני בריא לחלוטין ואפילו לא הורדו לי פרופיל בצבא וביצעתי שרות צבאי וקרבי מלא ). שאלה אחרונה , האם בעיות אלו מוגדרות כנכות ? בתודה מראש mic.
אני אענה רק על השאלה האחרונה בינתיים - והשתובה היא חיובית לגבי שאר השאלות - האם שוחחת עליהם ולא קיבלת תשובות מהרופא המנתח שלך?