בילהרציה - שאלה נוספת
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הועלתה השערה (שלא נבדקה כלל) שפוליפ שהופיע בשלפוחית זמן קצר לאחר שהות על - יד איסמעליה ב - 73,הוא כתוצאה מבילהרציה. מאחר שהעניין לא נבדק ע"י רופאים, גם על ידינו הוא לא נבדק. היום, לאחר כריתת פוליפים בפעם הרביעית מאז ומאחר שהם סרטניים, מעניין אותנו אם יש מצב שההשערה נכונה והאם אפשר לבדוק זאת. שאלתי גם אם הבילהרציה יכולה לגרום לסרטן או לנזק אחר גם בקיבה ובעצמות (מצב נתון) מודה לך על תשובתך. אודה לך שוב אם תענה לי שנית. שבת שלום.
בקיבה ובעצמות לא לגבי הקשר עם הבילהרציה - אפשר להוכיח היום אם נדבקת בעבר - ואז תוכל להגיש את התביעה למשרד הביטחון. גם אם לא תוכל - אם האירוע החל בסמוך לשהותך באגם המר - ואם אכן נכנסת - כמובן בתפקיד - לתוך האגם או שתית מיים שם על פי הנוהלים וגם קיבלת את המחלה - יש לך עילה לתביעה