פסציה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב דוקטור! הייתי אצל עוד אורולוג והוא אמר לי שהגוש שיש לי בבטן מתחת לצלקת של ניתוח וריקוצלה זה התפרים של הפסציה שעוטפת את השריר שלא נספגו! אני לומד סיעוד ווההמרצה באנטומיה אמרה שהתת עור יש לו עוד שם שזה subcutaneous fascia זאת אומרת שחוץ מהפסציה של השריר ישנה עוד הפסציה שזה התת עור בעצמו!? ועוד שאלה קטנה מה היה יכול לקרות אים היו תופרים את הפסציה בחוט נספג והיא היתה נפתחת? ותודה מראש!
לקריאה נוספת והעמקה
הפסיות האלה ממש לא חשובות ואם תפרו אותם זה יותר בשביל לקרב את הרקמות למראה יותר יפה ולכן לא היה קורה שום דבר אם הם היו נפתחות